Skip to main content

Relief~

these past couple of weeks I was soooo busy.

But looking back at those time, it doesn't look that I'm thaatt busy. But seriously, I was so exhausted. Physically and emotionally. Those things will lead to stress. And I really was stressed out those weeks. And my cycle still hasn't come yet....

All due to Aulad's Convocation Day which was held yesterday.

And the event sailed almost smoothly. Alhamdulillah...

well,

let's rest a bit...

before moving on to the next things on the list....

PS: I Lost My MUET result slip TT___TT


Comments

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..