Skip to main content

yay

salam all..

I know I've been ignoring my blog quite a while. Meh....I dont even bother to surf these few days. 

Imagine,  I work for 8 hours(9 if you count in lunch time). Plus minus breaks and all misc things, we got 7 and half hours left. And I'm telling you, my eyes were on the freaking office's pc's monitor the whole freaking hours. And by the time I get back, my eyes were super freaking tired! and my eyesight are getting worst.

and works are building up..

and I dont have any idea what to write..

happy breaking fast!

ps: have you guys listened to 'Mine' by Taylor Swift? what do you think? Yay or Nay?

Comments

Nadia.M said…
i think taylor's songs nowadays sound the same. i like her, tapi dah bunyi sama je jadi boring plak
keireen said…
true true..

dah kering idea kot..hehehehhe

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..