Skip to main content

chance something

Doesn't it frustrates you when you got yourself a novel and when you read the synopsis of it you kinda excited to read it ------- only to find that the content of that novel is so-----------immaturish...

such a let down...........

speaking of let down, I've make a trifle this morning. And it doesn't come out the way I imagined it would be. Oh well, I'm still patting my own shoulders for giving it a go



Bottom Layer:  My Left over Red Velvet Cake
2nd Layer: Puding
3rd Layer: Agar-agar + Nata de Coco + Tembikai susu(forgot the English term)

I usually used Roll Cake for Trifle. And when I used that, the Trifle taste fine. It just that when I use Red Velvet cake, it kinda get very soggy. The cake. Does it because the composition of each cakes were different?


Comments

little daisy said…
it could be. but still looks good! ;)
keireen said…
This comment has been removed by the author.
keireen said…
Good for the eyes.But not so agreeable with the taste buds. The Puding and agar2 could use a little bit more sugar.. ^^

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..