Skip to main content

new class

after months staying at home doing basically nothing except being a merciful loving kind hearted nanny to my almost 8 month nephew, I've signed my self into a CISCO class. And the class started yesterday. The course was for 7 weeks plus an additional and totally optional of 2 weeks for more in-depth of the course. monday to friday, 9am-5pm.

the class was totally free (which was a good thing because the course offered in MMU was like thousand something for the fees), and on top of that we got to get 500 ringgit allowance per month! hoye!! but I think most of the RM500 would make up for the money I'll spend at food, gas, tol, that kind of stuff. But it still a good bargain.

The time when I was confirmed to be one of the students, I told my dad and my sisters. And they was like, uh, what is CISCO?... I was shocked. I thought everyone knew about that thing. I guess I was wrong. For those who didnt know what CISCO is, it's something related to networking. routers, switch, packet, that kinda thing.

I'll talk more about the class later. right now, I have to send Faris to sleep. gotta warm my throat and make my voice a little bit sweet for I have to sing him a lullaby. have to tell you, my voice was like Siti Nurhaliza *laugh*


Comments

a.T.i.e.Q.a said…
wah~bestnyer..feree~~!

siti? teringat cerita ko pasal imaginary 'kakak SITI NURHALIZA' tu~!
*miszleen* said…
heee perasannnn la sitii tuuuuu...iskk! tak rela i! :P
SNHazlina said…
Ala..baru igt nk ajak lepak..heheh..
btw, congrats sbb dh tak goyang kaki kat umah, heheh!

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..