Skip to main content

Rise of the fallen

after weeks of grudging towards people that've been hugging and crowding Transformers's movie theater, I've finally manage to get myself 2 tickets for that particular constant making buzz movie. The unfortunate thing was, I forgot to bring along my specs. dang it! it's not that I cant see(I'm not blind, mind you), it just tiring to constantly straining my eyes to focus a little bit better so that my view was a little bit sharper. sigh.

the movie has a very good actions and the marvelous sound effects makes it much much better.

but somehow, at the end of the movie, I was left being unsatisfied.

I wonder what went wrong. was it because I felt the plot was sometimes a little bit rushed? I dunno. I just felt something was missing.

then again, maybe it just me.

or

maybe because the absence of my spec was the reason..

whatever it is, Shia Lebuff still freaking deliciously hawt!!

Comments

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..