Skip to main content

Endurance

*sigh*
I'm having a serious food craving rite now. not that it's bad, for me at least, it just that I dont really like the idea of eating in the middle of the night cos I will hundred percent sure I would go straight to the bed with my belly stuck to the ceiling later on(and it's not pleasing). but does my throat listen to anything my head was saying? no! instead it keeps on begging for the pleasure of tasting an oily chicken meat that I'm sure was anything but healthy which widely known as The Notorious ChickenMcDeluxe. Along with Coke!

yeeshh..sume si mamat Donald ni punye pasal. sape soh cipta mende yg bukan2. tak ke lagi bagus kalo die cipta kasut2 merah yg lebih attractive utk die sendiri pakai..

ps: must be the hormon.....

Comments

Popular posts from this blog

Ahad sudah

Cuti habis dah weii! apa yg aku buat eh sepanjang cuti ni? rasa cam busy giller kot minggu ni, tapi plan kerja aku hapa pon tak siap. Penatnye minggu ni sampai 3 kali badan dedau. Dalam 3 tahun kebelakangan ni macam ni lah. Kalau badan penat je, mula la tak sihat. Sampai mak pon kata asyik demam je kejenye.  huhuhu teringat zaman dolu dolu dolu yang dalam setahun, paling banyak demam pon cuma sekali je. itu la..beringat lah kita semua Anyway... Esok dah sekolah!!

bosan

aku.. kalo bosan je mesti on internet asal tatau nak buat ape je, mesti surf internet kalo sehari tak ngadap masuk internet ni, tergeletek-geletek rasanye badan ni(macam ni agaknyer perasaan seorang addict bile....) persolannye sekarang... ape aku nak buat bile aku tgh bosan tapi aku bosan melayan internet. (did you guys get what I mean?) haih......... melayan novel lagi baik..

mimpi dan offer

Awal pagi tadi aku bermimpi... aku dapat offer kerje... kat Bangi... betape gembiranye hati aku (dalam mimpi tu) . . . . . . persoalannye...kerje pon aku tak cari lagi..bermimpi je la aku... ps: baru aku teringat, aku dapat keje kat Proton sebagai engineer automotive..err..aku blajar electronics kot..tang mananye motive2 ni pon tatau le aku... editted ps: ni sume adelah mimpi semata2..aku tak dapat keje kat mana2 lagi..harap maklum..